VISHANDEL NESSELANDE ROTTERDAM

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 136 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Vishandel Nesselande Rotterdam. Meer weten? Ontdek meer

17 jun 2026 om 21:03 Was weer lekker vers gebakken kabeljauw kibbeling
12 jun 2026 om 20:53 super lekker
9 jun 2026 om 18:36 geweldig altijd op tijd geleverd en zeer vriendelijk personeel LEKKER ETEN
7 jun 2026 om 19:19 de smaak was prima en de hoeveelheid uitstekend alleen jammer dat het lauw was
6 jun 2026 om 23:42 Was weer lekker, niet superheet, maar ja, hoef ook mn mond niet te branden haha
3 jun 2026 om 21:21 je bestelt een menu met salade, is de salade letterlijk alleen droge sla. kan je beter alleen vis apart bestellen joh voor die prijs
2 jun 2026 om 17:40 lekkere vis en goede bezorging en de vis is altijd lekker warm
29 mei 2026 om 14:53 het eten was lekker, maar helass was de kibbeling een beetje aan de slappe kant. Begrijp ik wel, want de bezorger was ook even onderweg. Hierdoor is de smaak iets minder.
20 mei 2026 om 14:02 Fantastische service! Dankjewel
3 mei 2026 om 22:10 Het was lekker maar jammer dat de patat en de inktvis koud waren. De kibbeling was wel lekker warm.
3 mei 2026 om 19:15 Eten was heerlijk, dankjewel. Snelle bezorging!